Contractul prevede atât montarea în partea de sus a vehiculelor a platformelor pentru drone cât și sistemele de zbor fără pilot.
Acestea pot fi comandate de un utilizator aflat în vehicul. Ele pot lansa și ateriza în siguranță chiar dacă mașina se află în mers fără a fi nevoie ca șoferul să oprească. Imaginile sunt transmise live către utilizator, incluzând datele de detectare, clasificare și urmărire a țintelor. La sfârșitul zborului, drona se întoarce la vehicul indiferent de distanță și execută o aterizare cu precizie pe platformă.
Sistmele UAS folosesc tehnologia de navigație ghidată de viziune produsă de Planck Aero și nu depind de sistemul GPS în detectarea și urmărirea țintei. Această tehnologie a fost construită, testată și perfecționată de echipa de experți în robotică și aviație a Planck de-a lungul mai multor ani. Sistemele existente de aeronave fără pilot folosesc poziționarea globală și nu sunt capabile să funcționeze autonom de pe vehiculele aflate în mișcare.
Soluțiile autonome ale Planck Aero au fost integrate pe mai multe sisteme de aeronave diferite, fără pilot, oferind decolarea prin apăsarea unui buton și aterizarea cu precizie din spații limitate, precum și pe vehicule sau nave aflate în mișcare.
Vezi și: Patru companii se întrec pentru un contract de drone al Armatei SUA
DefenseRomania App
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News