Publicitate
Performanța este un pas important al programului, după ce în noiembrie 2019 a avut loc primul zbor pentru a verifica rezistența prototipului, în conformitate cu reglementările în vigoare. Pentru ca acest zbor autonom să fie posibil, Airbus Helicopters a implementat sistemul de geofencing, un perimetru virtual în baza căruia a fost obținut permisul pentru realizarea zborului.
“Zborul autonom al VSR700 este un pas important care ne permite să facem teste pe mare, la sfârșitul anului 2021, ca parte a studiilor de risc privind viitoarea dronă a forțelor navale franceze”, a spus Bruno Even, CEO Airbus Helicopters, potrivit unui comunicat al Airbus, emis către DefenseRomania.
VSR700, derivat din Hélicoptères Guimbal’s Cabri G2, este un sistem de zbor fără pilot din categoria de 500 – 1000 kg greutate maximă la decolare, care oferă cel mai bun mix de capacitate de încărcare, rezistență și cost operațional. Poate transporta mai mulți senzori navali în mărime reală pentru perioade extinse de timp și poate opera de pe vase, împreună cu un elicopter, amprenta logistică fiind redusă.
Prototipul VSR700 a evoluat în ultimele luni scurse de la zborul inaugural prin implementarea funcției de geofencing și a sistemului Flight Termination, care face posibilă întreruperea misiunii dacă este necesar. La nivelul vehicului aerian s-au făcut update-uri la nivel de software pilot automat și modificări structurale.
DefenseRomania App
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News