Astfel, pe 19 august avioanele de luptă ale NATO care desfășoară misiuni de poliție aeriană în statele baltice au interceptat două aeronave ruse SU-30 care zburau din enclava rusă Kaliningrad spre Federației Ruse. Ambele avioane SU-30 au zburat cu transponderele oprite, dar aveau un plan de zbor și aveau menţinut comunicații radio cu centrul regional de control al traficului aerian.
Pe data de 20 august, avioanele de luptă ale NATO au interceptat două aeronave Su-34 și T-134. Aeronava Su-34 a zburat din enclava rusă Kaliningrad spre Federației Ruse fără a avea transponderul funcțional, fără plan de zbor și nu a menținut comunicarea radio cu centrul regional de control al traficului aerian. Aeronava T-134 a zburat tot din regiunea Kaliningrad spre Federației Ruse, dar având transponderul radar activat, un plan de zbor și a menţinut comunicaţiile deschise cu centrul regional de control al traficului aerian.
Pe data de 21 august, avioanele de luptă ale NATO au interceptat două aeronave SU-27, o aeronavă IL-76 și două aeronave SU-30. Ambele aeronave SU-27 au zburat din enclava rusă Kaliningrad spre Federației Ruse cu transponderele oprite, fără plan de zbor şi fără să comunice cu centrul regional de control al traficului aerian. Aeronava IL-76 a zburat tot din Kaliningrad spre Federației Ruse, având transponderul radar activat, un plan de zbor și a menţinut comunicaţiile deschise cu centrul regional de control al traficului aerian.
Ambele aeronave ruse SU-30 au zburat peste Marea Baltică spre Federației Ruse cu transponderele oprite, fără plan de zbor şi fără să comunice cu centrul regional de control al traficului aerian.
DefenseRomania App
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News