Publicitate
Conform informațiilor postate pe site-ul companiei, funcția de director general este ocupată de Evgeny Zudin.
În cadrul anchetei privind delapidarea fondurilor, au avut loc aproximativ zece percheziții la reședințele persoanelor din conducerea companiei, precum și la o societate pe acțiuni cu care Centrul avea relații comerciale și care este suspectată de complicitate.
Singurul portavion al Rusiei are o listă lungă de evenimente nefericite de când a intrat în reparații
Evenimentul se adaugă unei liste de accidente de care cea mai mare navă și singurul portavion al Rusiei a avut parte de la intrarea în reparații, în 2017. În octombrie 2018, o macara de 15 metri înălțime a căzut pe puntea navei, a afectat pompele şi a scufundat docul plutitor PD-50 la care portavionul era ancorat.
Un an mai târziu, în decembrie 2019, într-un compartiment energetic al portavionului a izbucnit un incendiu de proporții, în urma căruia 10 muncitori au fost grav răniți.
Ultima misiune îndeplinită de portavionul Amiral Kuznețov pe mare a fost în perioada noiembrie-decembrie 2016, în Marea Mediterană, în cadrul operației Forțelor Aerocosmice ale Federației Ruse în Siria.
Referitor la această misiune, partea rusă s-a lăudat cu faptul că piloții aviației ambarcate au efectuat 420 de zboruri de luptă de la bordul portavionului, din care 117 pe timp de noapte, iar avioanele de vânătoare și elicopterele portavionului au distrus peste 1.000 de obiective ale teroriștilor de pe teritoriul sirian.
De cealaltă parte, presa occidentală sublinia că nava rusă și-a impresionat „adversarii” cu mulți kilometri de fum și cu pierderea de aeronave ambarcate, referindu-se la cele două avioane, un MiG-29K și un Su-33, pierdute în accidentele de pilotaj care au avut loc pe timpul misiunii de 20 de zile din Siria.
Din datele obținute rezultă că, până la finalizarea reparațiilor portavionului, avioanele MiG-29K din Regimentul 100 Naval, care în mod normal sunt dislocate la bordul navei, au fost relocate pe Aeroportul Rogachevo, situat în arhipelagul nordic Novaya Zemlya, pentru „misiuni de luptă experimentală”.
Potrivit oficialilor ruși, după finalizarea reparațiilor, gruparea de aviație de pe portavion va continua să fie una mixtă și va include avioane de vânătoare și elicoptere, pe portavion putând fi ambarcate până la 30 de avioane de vânătoare MiG-29K și Su-33, precum și elicoptere de atac Ka-52K și antisubmarin Ka-27 și Ka-29.
DefenseRomania App
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News