Publicitate
Sursa citată precizează din primele rânduri ale articolului ca F-36 Kingsnake este proiectul unui avion – la nivel de schiţe – gândit de mai mulţi experţi şi ingineri în aeronautică care au fost consultaţi de revista Hush-Kit.
Potrivit revistei Popular Mechanics dacă lucrările la acest avion ar începe anul acesta, F-36 Kingsnake ar putea fi operaţional înainte de 2030.
Revista Hush-Kit, specializată în domeniul aeronautic, a strâns mai mulţi experţi în acest domeniu, unii dintre aceştia având o contribuţie însemnată la proiectarea şi dezvoltarea aeronavelor F-35 Joint Strike Fighter și Eurofighter Typhoon.
Pe baza cerințelor exprimate anterior de generalul Charles Brown, specialiștii au prezentat un concept de aeronavă ușoară, considerată o soluţie optimă pentru înlocuirea lui F-16.
F-36 s-ar baza pe tehnologii deja existente
Vârsta medie a avioanelor de luptă F-16C ale US Air Force este de 28,7 ani, ceea ce face ca o perioadă de dezvoltare de 20 de ani pentru un nou avion să fie exclusă. În schimb, experții consultaţi de revista Hush-Kit au susţinut implementarea unui proces de proiectare rapid care să se bazeze pe tehnici simple de construcție, totul cu ajutorul utilizării unor tehnologii avansate, cum ar fi imprimarea 3D.
The F-36 Kingsnake
— Peter W. Singer (@peterwsinger) March 22, 2021
Artist concept of what a lightweight, non-stealthy jet fighter that blends already proven systems of F-22 and 16 would look likehttps://t.co/WQKocExXvV pic.twitter.com/0EZdNLCf1l
De asemenea, reutilizarea tehnologiilor existente ar accelera procesul de producţie. De exemplu, F-36 ar trebui să folosească: motorul F119 (folosit şi pe F-22) pentru a atinge o viteză maximă de 2 Mach; un radar de tip AN / APG-83 avansat - același folosit şi pe ultima versiunea a F-16; și un sistem de senzori cu infraroșu.
,,F-35 este un Ferrari, F-22 este un Bugatti Chiron - Forțele Aeriene ale Statelor Unite au nevoie de un Nissan 300ZX’’, precizează revista Hush-Kit.
Sursa citată precizează că atât F-35, cât și F-22 sunt mult prea avansate din punct de vedere tehnologic decât are nevoie USAF pentru marea majoritate a sarcinilor sale de zi cu zi.
Cele două aeronave sunt greu de întreținut, ceea ce este necesar, potrivit generalului Charles Brown Jr, este un avion de luptă ușor și accesibil pentru a înlocui F-16. Dezvoltarea și actualizarea trebuie să fie mai rapide decât la F-35 și nu trebuie să fie foarte sofisticat din punct de vedere tehnologic.
DefenseRomania App
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News