Aeronava a fost supusă temperaturilor cuprinse între plus 48 de grade și minus 51 de grade Celsius, precum și unor rafale de 45 de mph însoțite de precipitații abundente. Toate aceste scenarii au fost create în camera de testare de 55.000 de metri pătrați a laboratorului. Scopul acestor teste a fost să demonstreze sustenabilitatea noii aeronave în orice mediu operațional.
„Operarea HH-60W în condiții extreme a fost o experiență cu adevărat unică", a declarat lt. Ryan Coates, pilotul care a efectuat cea mai mare parte a testelor. „Verificarea performanței sistemului sub presiunea căldurii, a frigului, a vântului puternic și al ploii ne va oferi date reale cu privire la capacitatea elicopterului de a îndeplini misiunea la nivel mondial în diverse medii", a mai spus Ryan Coates.
Odată ce tehnicienii laboratorului au creat mediile extreme, echipajul aerian intră în aeronavă și efectuează diverse proceduri de testare. Echipajul verifică listele de predecolare pentru a vedea dacă sistemele avionice, electronice, motorul sau alte sisteme sunt afectate de condițiile extreme.
Echipajul care efectuează procedurile a fost și el testat. Reacțiile și mișcările proprii au fost evaluate. De exemplu, echipamentul pentru vreme rece purtat de echipaj este mult mai voluminos decât un costum de zbor standard. Una dintre evaluări a fost aceea de a se asigura că piloții ar putea atinge cu ușurință toate comenzile aeronavei îmbrăcați în echipamentul gros.
După testarea în laboratorul climatic, HH-60W se va întoarce la instalația de testare Sikorsky din West Palm Beach pentru o evaluare ulterioară.
DefenseRomania App
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News