Mario Hertzog, șeful proiectului, care rămâne un program clasificat pentru guvernul german, din cadrul companiei Airbus Low Observable (LO), a remarcat secretul proiectului înainte de a oferi câteva detalii.
„Nimeni nu este conștient de ceea ce am făcut aici - acesta este un proiect clasificat, care a fost demarat încă din 2007. Contractul de dezvoltare a fost atribuit în 2010, iar LOUT a fost dezvoltat în Manching și Bremen într-o abordare Top Secret", a spus Hertzog.
Afișat reporterilor într-o cameră întunecoasă, LOUT este conceput pentru a fi un vehicul LO (Low Observable), subsonic, în formă romboidală, care măsoară 12 m x 12 m și cântărește patru tone. Este conceput pentru a se proteja vizual, acustic și infraroșu de amenințările de la sol, ceea ce indică faptul că se dezvoltă și se testează un potențial rol de atac.
Aeronava are un compartiment de arme interioare iar caracteristicile de design includ materiale absorbante de radar, prize de motor cu secțiune transversală redusă (RCS), tehnologii de răcire structurală, reduceri minimizate între suprafețe și acoperiri LO nespecificate. Pentru a fi sigur împotriva amenințărilor la sol, prizele de aer au fost montate deasupra aeronavei LOUT.
Vezi și: Airbus Helicopters dezvoltă un sistem de ascundere în momentul coborârii trupelor în rapel
DefenseRomania App
Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News